Dluhy, finanční tíseň
Poradna při finanční tísni, o.p.s.
Americká 22, 120 00 Praha 2
Po – Pá: 8:00 – 18:00 hod.
Tel: 222 922 240
Zelená linka: 800 722 722 (v provozu každé pracovní pondělí od 8.30h do 12h a od 13h do 17.30h)
E-mail: poradna@financnitisen.cz
www.financnitisen.cz
Poskytované služby: Poradna pomáhá při prevenci vzniku tíživé finanční situace a problémů se splácením na straně spotřebitele, podporujeme spotřebitele při hledání a výběru takových řešení, která jim umožní co nejlépe zvládnout následky jejich neschopnosti splácet dluhy, pomáháme klientům snížit negativní dopad problémů se splácením na jejich finanční stabilitu, spotřebitelé se na Poradnu mohou obrátit hlavně v situaci, kdy nejsou schopni splácet čerpané úvěry či půjčky a mají zájem o této skutečnosti informovat své věřitele a dohodnout se s nimi pokud možno na takovém řešení situace, které nevyústí v podání žaloby, exekuci majetku či v podání návrhu na oddlužení spotřebitele, koordinuje, podporuje, asistuje a vytváří podmínky pro komunikaci a spolupráci mezi spotřebiteli, jejich věřiteli, soudy a soudními exekutory, pomáhá spotřebitelům nalézt takový návrh řešení jejich situace, který by mohl být pro jejich věřitele přijatelný a přitom zachovává alespoň minimální finanční stabilitu spotřebitele, spotřebitelům pomáhá vhodně formulovat obsah písemností takovým způsobem, aby byl věcný a konkrétní, neposkytuje však zastupování spotřebitelů v řízení před soudy nebo jiné právní služby, jejichž poskytování podléhá zákonu č. 85/1996 Sb. o advokacii.
Poradna při finanční tísni, o.p.s.
Vítkovická 1 (budova ÚAN), 702 00 Moravská Ostrava
Po – Pá: 8:00 – 18:00 hod.
Tel: (+420) 595 532 740
Zelená linka: 800 722 722 (v provozu každé pracovní pondělí od 8.30h do 12h a od 13h do 17.30h)
E-mail: poradna@financnitisen.cz
Poskytované služby: Poradna pomáhá při prevenci vzniku tíživé finanční situace a problémů se splácením na straně spotřebitele, podporujeme spotřebitele při hledání a výběru takových řešení, která jim umožní co nejlépe zvládnout následky jejich neschopnosti splácet dluhy, pomáháme klientům snížit negativní dopad problémů se splácením na jejich finanční stabilitu, spotřebitelé se na Poradnu mohou obrátit hlavně v situaci, kdy nejsou schopni splácet čerpané úvěry či půjčky a mají zájem o této skutečnosti informovat své věřitele a dohodnout se s nimi pokud možno na takovém řešení situace, které nevyústí v podání žaloby, exekuci majetku či v podání návrhu na oddlužení spotřebitele, koordinuje, podporuje, asistuje a vytváří podmínky pro komunikaci a spolupráci mezi spotřebiteli, jejich věřiteli, soudy a soudními exekutory, pomáhá spotřebitelům nalézt takový návrh řešení jejich situace, který by mohl být pro jejich věřitele přijatelný a přitom zachovává alespoň minimální finanční stabilitu spotřebitele, spotřebitelům pomáhá vhodně formulovat obsah písemností takovým způsobem, aby byl věcný a konkrétní, neposkytuje však zastupování spotřebitelů v řízení před soudy nebo jiné právní služby, jejichž poskytování podléhá zákonu č. 85/1996 Sb. o advokacii.
Pro koho je tento web určen?
Je mnoho životních situací, kdy člověk potřebuje právní pomoc, ale neví, kde ji získat. Neví, jak si vybrat advokáta a zda si jeho pomoc bude moci dovolit, nemá představu, jak získat pomoc právníka bezplatně či za sníženou odměnu. Cílem těchto webových stránek je pomoci vám lépe se orientovat v systému právní pomoci a usnadnit vám nalezení pomoci, která odpovídá vašemu problému, vaší životní situaci a vašim finančním možnostem. Pro laika může být obtížné zhodnotit, zda k řešení své situace potřebuje právní pomoc.
Pokud si nejste jisti, zda pomoc právníka potřebujete či ne klikněte na více informací.