Ochrana spotřebitele

Praha

Jihočeský kraj
Jihomoravský kraj

Karlovarský kraj

Královéhradecký kraj

Liberecký kraj

Moravskoslezský kraj
Olomoucký kraj

Pardubický kraj

Plzeňský kraj

Vysočina
Ústecký kraj

Zlínský kraj

Celá ČR


 

Praha


Sdružení obrany spotřebitelů (SOS)
Spotřebitelské informační centrum SOS Praha 1,
Rytířská 10, 110 00 Praha 1
Tel: 224 211 948

Otevřeno v pondělí od 14:00 do 18:00 a ve čtvrtek od 8:00 do 12:00 hod.

Poskytované služby: Sdružení obrany spotřebitelů provozuje telefonickou poradnu o právech spotřebitelů na tel: 900 08 08 08. Poradci na lince „SOS po telefonu“ poskytují základní informaci o právech spotřebitele, reklamačním řízení, délce záruční doby, lhůtě k vyřízení reklamace, či podmínkám odstoupení od kupní smlouvy, případně odpovědí na jiné nekomplikované otázky. Současně jsou na poradenské lince k dispozici aktuální kontaktní adresy poraden SOS, na kterých je i nadále možné bezplatně konzultovat spotřebitelský problém buď osobně, nebo písemně. „SOS po telefonu“ mohou spotřebitelé volat každý pracovní den od 8 do 17 hodin. SOS poskytuje také online poradnu. Dotaz můžete vložit zde

SOS provozuje rovněž bezplatné poradny v jednotlivých regionech, kontakty viz. dále v jednotlivých krajích.

Jihočeský kraj


Spotřebitelské informační centrum SOS České Budějovice

Senovážné nám. 13, 370 01 České Budějovice
Tel: 386 353 542, 608032385,
Otevřeno pondělí 10,00 – 14,00 hod, středa 14,00-18,00 hod. čtvrtek 10,00-14,00 hod

Jihomoravský kraj


Spotřebitelské informační centrum SOS Brno
Mečová č. 5, 602 00 Brno
Tel., fax: 543 255 371, E-mail
www.spotrebitele.info/brno/
Otevřeno pondělí až čtvrtek 15:00 - 18:00 hodin.

 

Poradna v Břeclavi

Městský úřad Břeclav
nám. T. G. Masaryka 38/10, 690 02 Břeclav
Tel., fax: 543 255 371
www.spotrebitele.info/brno/
liché středy 14:00 - 16:00 hodin.


Karlovarský kraj


Spotřebitelské informační centrum SOS Karlovy Vary

Západní 22, 360 01 Karlovy Vary
Tel: 353 395 322, E-mail
Otevřeno ve středu od 14:00 do 16:00 hodin.

Královéhradecký kraj


Spotřebitelské informační centrum SOS Albrechtice nad Orlicí

Na Drahách 110, 517 22 Albrechtice nad Orlicí
Tel: 494 371 638
Otevřeno: pondělí až pátek 8:00 - 17:00 hodin.

 

Poradna v Hradci Králové
Gočárova třída 1620, 500 02 Hradec Králové, vedle bývalého Donu
v domě oborových svazů 3. patro č. dveří 405 ve stejné kanceláři, kde sídlí Rada seniorů
Tel: 495 521 048, E-mail
Otevřeno: středa 14:00 - 17:00 hodin.


Liberecký kraj


Spotřebitelské informační centrum SOS Liberec III

Oldřichova 836, 460 01 Liberec
Tel: 485 148 356, fax 485 148 355, 602 411 266, E-mail
Otevřeno v pondělí od 14:00 - 17:00 hod.

Moravskoslezský kraj


Spotřebitelské informační centrum SOS Ostrava
Střelniční 8, 702 00 Ostrava
Tel/Fax: 596 111 252, E-mail
Otevřeno v pondělí od 14:00 do 18:00 hod., úterý 14:00 - 17:00 hod., středa – pouze po tel.dohodě,
čtvrtek - 9:00 - 12:00 hod.

 

Poradna v Bohumíně

v Domě služeb u nákupního centra Koruna (přízemí – vchod Charita)
Čáslavská ulice č. 1067, 735 81 Bohumín
Tel, Fax : 596 018 012, E-mail
Otevřeno v pondělí 9:00 - 12:00 a ve čtvrtek od 15:00 - 17:00 hodin.


Poradna v Novém Jičíně

v prostorách Městského úřadu - živnostenský odbor, místnost č. 009,
Masarykovo nám. 1, 741 01 Nový Jičín
Tel : 556 768 309, E-mail
Otevřeno každý lichý čtvrtek od 13:00 - 15:00 hodin

 

Poradna v Českém Těšíně

v prostorách Klubu seniorů,
Štefánikova 3 (u tiskáren) - Tel. 596 111 252, E-mail
Otevřeno každou první středu v měsíci od 13:00 - 16:00 hodin

 

Poradna ve Frenštátě pod Radhoštěm

v prostorách Městského úřadu - živnostenský odbor,
náměstí Míru 1, 744 01 Frenštát pod Radhoštěm
Tel. 556 833 270, E-mail
Otevřeno každou druhou středu v měsíci od 13:00 - 16:00 hodin.

Poradna v Opavě

v prostorách Magistrátu - živnostenský odbor,
Krnovská 71 C, 746 01 Opava
Tel. 553 756 601
Otevřeno každou třetí středu v měsíci od 13:00 - 16:00 hodin.

Olomoucký kraj


Spotřebitelské informační centrum SOS Olomouc
třída Svornosti 57, 779 00 Olomouc, budova TIMPO, 2. patro, vchod C
Tel: 585 750 704, E-mail
Otevřeno každé pondělí od 14:00 - 17:00 hodin a každou středu od 14:00 - 17:00 hodin.


Poradna v Prostějově, Městská knihovna

Skálovo náměstí 6, 796 01 Prostějov
Tel: 585 750 704, E-mail
Otevřeno každý první čtvrtek v měsíci od 14:00 - 16:00 hodin

 

Poradna ve Šternberku

v kanceláři Městského informačního centra,
v ulici ČSA 30, 785 01 Šternberk
Tel: 585 750 704, E-mail
Otevřeno každé druhé úterý v měsíci od 14:00 - 16:00 hodin
V případě velkého zájmu občanů může být tato služba rozšířena i o další termíny.

Pardubický kraj


Spotřebitelské informační centrum SOS Svitavy
Lanškrounská 2, 568 02 Svitavy, vedle katastrálního úřadu
Tel: 461 530 173, E-mail
Otevřeno: pondělí 10:00 - 12:00 hod a středa 14:00 - 16:00 hod

Plzeňský kraj


Spotřebitelské informační centrum SOS Plzeň
Majerova 4, 301 00 Plzeň
Tel: 377 422 469, E-mail
www.spotrebitele.info/plzen/
Otevřeno v pondělí a ve čtvrtek 15:00 - 17:00 hodin.

Vysočina


Poradna ve Velkém Meziříčí (zajišťuje SIC Brno)
Náměstí 28, 594 01 Velké Meziříčí
Tel: 543 255 371, E-mail
Otevřeno sudé středy 14:00 - 16:00 hodin

Ústecký kraj


Spotřebitelské informační centrum SOS Severní Čechy - Děčín I.
Karla Čapka 211/1, 40591 Děčín (budova ČSPL, a.s.)
Tel: 412 532 192 , 603 803 655, E-mail
Otevřeno: středa 14:00 - 17:00 hodin

 

Poradna v Teplicích
U Císařských lázní 7, 415 01 Teplice, (bývalá Teplotechna naproti divadlu)
Tel: 417 534 506, E-mail
Otevřeno pondělí 9:00 - 12:00 hodin a středa od 14:00 - 17:00 hodin

Zlínský kraj


Spotřebitelské informační centrum SOS Uherský Brod, Ekoporadna
Větrná 2469, 688 01 Uherský Brod
Tel. 571 891 739, 776 646 600, E-mail
Otevřeno pondělí 8:00-12:00, úterý 8:00-12:00 a středa 14:00-17:00 hodin, po telefonické dohodě kdykoliv

Poradna v Uherském Hradišti, ED
Masarykovo náměstí 21, 686 01 Uherské Hradiště,
Tel. 776 646 600, E-mail

 

Celá ČR

Ekologický právní servis – program Garde

Dvořákova 13, 602 00 Brno
tel.: +420 545 575 229
fax: +420 542 213 373
e-mail: garde@eps.cz
http://www.responsibility.cz/index.php?id=123
Poskytované služby: Klíčovým tématem GARDE je odpovědnost korporací, jednou z aktivit je rovněž apelování na odpovědnost korporací prostřednictvím ochrany práv spotřebitelů. Program Garde poskytuje bezplatnou právní pomoc ve strategických případech ochrany práv spotřebitelů.








 
 

Pro koho je tento web určen?

Je mnoho životních situací, kdy člověk potřebuje právní pomoc, ale neví, kde ji získat. Neví, jak si vybrat advokáta a zda si jeho pomoc bude moci dovolit, nemá představu, jak získat pomoc právníka bezplatně či za sníženou odměnu. Cílem těchto webových stránek je pomoci vám lépe se orientovat v systému právní pomoci a usnadnit vám nalezení pomoci, která odpovídá vašemu problému, vaší životní situaci a vašim finančním možnostem. Pro laika může být obtížné zhodnotit, zda k řešení své situace potřebuje právní pomoc.

Pokud si nejste jisti, zda pomoc právníka potřebujete či ne klikněte na více informací.

více informací

© 2009 PILA o.s. / webdesign: gingercandy